4-А, Б 2019-2020

З 12.03.2020 по 24.04.2020 в закладах освіти карантин 

Любі діти!
Презентації переглядайте в повноекранному
 режимі.





07.05

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією


Виконай вправу на закріплення матеріалу


30.04.

КОДУВАННЯ ТА ДЕКОДУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ



23.04.
Доброго дня мої любі дітки!
на закріплення теми 
"Пристрої введення 
та виведення інформації", 
 прошу вас пройти тест 
перейшовши за посиланням
та ввести код доступу 443435. 
Успіхів!
16.04.2020



09.04.2020
Пристрої введення 
та виведення інформації.

Цілі:
ü навчальна: ознайомити учнів зі складовими комп’ютера та їх призначенням;
ü розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
ü виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.




ВИКОНАЙТЕ ВПРАВУ 
НА ЗАКРІПЛЕННЯ 
МАТЕРІАЛУ

 ВПРАВА 1
________________________________________
26.03.2020
Складові комп’ютера.
Цілі:
ü навчальна: ознайомити учнів зі складовими комп’ютера та їх призначенням;
ü розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
ü виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.


Дякую за увагу!
Дотримуйтесь КАРАНТИННИХ ЗАХОДІВ і будемо здорові!
Бажаю успіхів у навчанні!

Урок закінчено!

__________________________________________________

19.03.2020

Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
Цілі:
ü навчальна: сформувати уявлення про те, що людина може здійснювати різні дії з інформацією; про передавання, зберігання інформації
ü розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
ü виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.

ХІД УРОКУ


ПЕРЕГЛЯНЬ ПРЕЗЕНТАЦІЮ В        ПОВНОЕКРАННОМУ РЕЖИМІ






ВИКОНАЙТЕ  ВПРАВИ НА ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ ПЕРЕЙШОВШИ ЗА ПОСИЛАННЯМИ

ВПРАВА 3


Дякую за увагу!
Дотримуйтесь КАРАНТИННИХ ЗАХОДІВ і будемо здорові!
Бажаю успіхів у навчанні!
Урок закінчено!
Всі за урок отримують смайл!



_____________________________________________________________________________________
  12.03.2020


ТЕМА УРОКУ: ВИКОРИСТАННЯ ЛОГІЧНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ З «ЯКЩО - ТО...»

Мета:
  • Навчальна: Розширити знання учнів про висловлювання; формувати уявлення про ло­гічне слідування "Якщо — то".
  • Розвиваюча: Розвивати логічне та алгоритмічне мислення.
  • Виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до думки інших людей, самостій­ність у роботі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.


1. Виконати вправи


ВПРАВА 3. СКЛАДИ АЛГОРИТМ HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/VIEW4584435

ВПРАВА 4.  СКЛАДИ АЛГОРИТМ HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/VIEW2573484

ВПРАВА 5.
 ВИКОНАВЦЯ HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/VIEW4632430






12.03.2020
Тема: Інструктаж БЖД. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. 
Мета:
навчальна: навчити перетворювати інформацію: текстової та числової форми в графічну у вигляді схем, діаграм за допомогою поданих шаблонів; пригадати способи подання інформації;
розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.















Немає коментарів:

Дописати коментар